امام جمعه شیراز پیشنهاد راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغال توسط مردم را داد و افزود:جوانان از بیکاری رنج می برند و مجبورند برای راه اندازی کسب و کار سراغ وام های بانکی که سود آن مانند ربا است بروند.|امام جمعه شیراز با بیان اینکه مذاکره کنندگان در برجام نیت بدی نداشتند، گفت: آنان می‌خواستند با تحلیل خودشان جلو بروند، آقا هم پدرانه فرمودند برو و تجربه کن تا خودت ببینی.
کد خبر: ۶۱۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 26 May 2018

به گزارش تابناک فارس:آیت الله دژکام در مورد برجام با اشاره به بدعهدی های گذشته و اکنون آمریکا از دولت مردان خواست تا در مذاکره با اروپایی ها به توصیه های رهبر عمل کنند.

وی گفت:همه میدانیم که تنها راه برون رفت از مشکلات تکیه به توان داخلیست.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مذاکره کنندگان در برجام نیت بدی نداشتند، گفت: آنان می‌خواستند با تحلیل خودشان جلو بروند، آقا هم پدرانه فرمودند برو و تجربه کن تا خودت ببینی؛ ما باید این تجربه را برای نسل‌های آینده هم حفظ کنیم، اینکه دل بستن به کفار هیچ نتیجه‌ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس از فعالان فضای مجازی خواست که رفتارهای ضدبشری آمریکا را در جهان فریاد بزنند و روشنگری کنند.

وی افزود:باید رفتارهای استکبار را نظیر تبعیض های نژادی در آمریکا علیه سیاه پوستان، جنایات اسرائیل در نوار غزه، اتفاقات یمن ، بحرین و ... را برای جهانیان شفاف سازی و اطلاع رسانی کنند.

دژکام همچنین پیشنهاد راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغال توسط مردم را داد و افزود:جوانان از بیکاری رنج می برند و مجبورند برای راه اندازی کسب و کار سراغ وام های بانکی که سود آن مانند ربا است بروند.

امام جمعه شیراز در مورد حوزه گردشگری شهر شیراز گفت:همه گردشگران و توریست ها باید این را که شیراز سومین حرم اهل بیت است را حس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار